icke alkoholbaserad bakfylla

Jobb denna vecka; måndag, tisdag, torsdag, fredagx2 och lördag. Egentligen söndag också men då springer ju pengarna förbi den personliga kassan, så det räknas inte som mer än tidssjälande.

mycket jag borde ha gjort denna vecka som nu kommer få tryckas in i dagen, borde egentligen pyssla med det just nu. Jag har blivit för bra på att skjuta upp, glömma bort och irra iväg. Det är ingen smickrande sida, så den får jag lov att jobba bort.

Jobb på Lärkan igår och det var ingen höjdarkväll för garderobiärerna, så mycket skäll vi fick som var oförtjänt eftersom de hittade brickorna straxt efter de lagt av en munsalva som heter duga. Men på't ikväll igen, kusinen går ombord och jag byter mitt "plock" med Dannie. Känns som att man gick all in igår, med tanke på huvudtyngden idag...




I torsdags tog jag en roadtrip med Soffan till Kil, utanför Karlstad, för att träffa hennes gamla arbetskamrater på sexparty. En rolig tillställning och en riktig icebreaker när man ska träffa nytt folk, inget annat sagt om det. Buffébordet dukades fram och bara det fick fnisset att stiga, och i samband med att nivån i vinflaskorna sjönk så steg stämningen och de dummaste frågorna och värsta bekännelserna kom fram. En jättetrevlig kväll med min nyaste vän och många trevliga tjejer bland de andra, Nina som jag troligtvis kommer träffa igen redan på torsdag var ett riktigt stjärnskott!

  

Buffébordet                                                           "Sex and the city-favoriterna"




Snobben fick en avskedspuss av finaNina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0