Blandar och ger

Det är lite utav min melodi nuförtiden tycker, svänger likt motvinden på varbergarakan en tidig höstmorgon.

Onsdagen bjöd på leverans, av högsta nivå. Förutom de (första) två svettiga timmarna den kvällen, kanske ska tilläggas. Hookade med min älskade kusin som är hemma från Oslo, snabbkäk på O'learys, Harry P i kärlekssofforna (riktigt bra!) och sedan Daniel Adams-Ray på Ritz med ett gäng glada damer. Dessa två svettiga timmar var betydligt bättre!

Nöjd med min onsdag så tänkte jag att batterierna är laddade, nu kör jag så är det snart lördag. Icke, bestämde sig ovans härskare för. Jobb på apoteket gick bra, lite småweird att klättra på alla fyra i skyltfönstret. Så ni förvirrade själar som gick förbi Ringgatan igår - nej! Apoteket säljer inte julskinka!

Träning och nej, inte alls. Kom hem och nej, inte alls.

Är idag inte alls med, sovit lite, huvudvärk till tusen och egentligen TUSEN att fixa också. Ska skaka upp mig inför kvällens 9-timmarspass på Lärkan. Imorgon vankas match x2, 15.30 med a-laget och sedan matchernas match när giganterna Wessman och Axelsson intar golvet tillsammans. Jag skulle satsa på matchen kl 17.30 om jag vore ni, bara för att peta folk lite extra i ögat.

Pasta och Dojjan ska ha stort tack, det ljusnade lite. Ger dig denna Dojjström, som en morot till vad som komma skall och för att jag har lovat att bjuda på ett leende.



/ glad miiiidsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0