sms, axelsson-mål och blixt-kär

Det anlände igår ett sms, runt 21-tiden på kvällen. Jag låter denna person vara okänd, men det är bara lite för roligt för att ligga kvar endast i telefonen.

"Borstade tänderna, slant med tandborsten (fråga mig inte hur) och petade mig själv i ögat. Tandkrämen svider. Jag började gråta. Trött tjej?!?"


Man skulle kunna tro att det var araS som var i farten, känns som det var år sen man fick sms som: "Fan vad håret växer under armarna, nu måste jag ju raka det. IGEN!" kl 11 en tisdagsförmiddag när man hade det lite tråkigt..


Gjorde en u-sväng igår efter träningen och kollade på Örebro-Oskarshamn lite svettig på läktarplats, tur var väl det för brorsan glänste till och gjorde första målet för säsongen. Riktigt stiligt storebror Axelsson!

Ikväll vankas träning i lilleputt-hallen och sedan tacomys med härligt sällskap. Blev idag blixt-kär när jag såg nya bilder på Oliver, han är så fantastiskt vacker den ungen.



Min torsdagsdejt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0