gårdagens djävul

"Hade jag stått ensam i skogen med ett gevär och xxxx xxxxxx skulle gå förbi skulle jag tammefan skjuta honom"

Vad händer?!



Broder Axelsson gjorde mål mot MODO igår, för andra gången. Skön är han!





Från en jobbfredag:
Ett par 35+ kommer gående på drottninggatan med BK-påsar, klockan är 03.15.

Kvinna: Ursäkta, kan jag få fråga dig en sak?
Jag: (tänker att jag kommer få ett snuskerbjudande) Hmm, javisst
Kvinna: Killen där borta vill ha med mig hem. Eller, jag ska följa med honom hem!
Jag: Eh, grattis
Kvinna: Det är lite pinsamt, men jag brukar alltid skälla på mina barn att de inte ska ha sex med främlingar utan kondom. Så nu undrar jag...eh... har du en kondom?
Jag: (först mållös, hur ovanligt är inte det?) Äh, näe. Tyvärr.
Kvinna: Okej. Äh, jaja!


Vad ska man tro om den utgången? Det luktade bortamatch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0