en söndag..

Efter en incoming-stash fredag/lördag, samt späckad lördag för att hinna umgås med älskade så ligger jag däckad i soffan, dricker litervis med te och måste släpa mitt sorgliga arsle in i duschen för att fixa mina söndagsmåsten.

Fick mycket nya tankar i mitt redan proppade huvud igår så det blir nog lite mind-dribbling i afton.


"Man får skapa sin egen lycka, ingen annan gör det åt dig.."



Längtar tills jag får ligga och kisa mot solen, se ut som SkallePer när jag precis kommit upp ur havet, slå nya rekord med beachtennisracket och tvätta sand ur håret...

Kommentarer
Postat av: PD

Man kan ju spekulera i vad det är för måsten som sker varje söndag i duschen? Veckans tvätt?

2011-02-06 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0