Lite mörkt och blodförlust

Blir nog inget glädjande inlägg idag heller är jag rädd. Bara värt att få skriva av sig när man flyger solo.

Måndag - mediadag. Blev radiodebut med Frida och Carin, middag på slottet med landshövdingen i sällskap med tv och tidning. Riktigt trevligt med slottsmiddag och kvällen avrundades med min egen sessa Jess och sedan en blöt cykeltur hem till mamma och pappa. Somnade i soffan när jag skulle kika på Dear John, vaknade 05.20 i den LILLA (såklart) soffan. Sov mestadels av tisdagen innan det var dags för match mot Hellton i Karlstad, vinst i genrepet inför seriepremiären på måndag.

Vaknade idag och kände mig överkörd av en lastbil, åkte till jobbet och bäddade sedan ner mig i soffan. Proppar c-vitaminer och hoppas att någon där uppe ler mot mig. Saknar och är fortfarande körd i The Bleach. Suger mestadels men ger mig vingar ibland. Värt?

Ganska mycket som känns upp-och-ner just nu.

Dagens klant:
Självklart regnade det när jag skulle cykla hem från jobbet. Pratade med Dannie i telefon, fällde upp paraplyet och cyklade med telefonen tryckt mot axeln. Stannade för att knäppa jackan, satte paraplyet i munnen. Tyvärr var det inte vindstilla. Tyvärr för mig, min dumma klantiga idiot. Vinden hugger paraplyet och jag skär upp läppen, blodet rann nerför hakan hela vägen hem i gott sällskap med regnet som jag inte orkade trotsa. Måste berott på blodförlusten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0