Vem är Anna?

Nu har min frånvaro varit långvarig, på gott och ont. Har inte velat skriva allt skit som varit, inte haft tid att skriva det som varit kul och inte orkat skriva det som verkligen betyder.

 

Men nu tänkte jag, ifall jag någonsin skulle glömma vem jag är, att jag ska skriva de två svaren jag fick från 118800 på frågan ”Vem är Anna Axelsson?”. Jag skickade två gånger eftersom att jag inte blev speciellt nöjd med det första, efter det andra är jag beredd att slänga mig i badkaret i sällskap med hårfönen.

 

Svar 1. Anna är en vild ung dam som älskar allt i livet, framförallt sånt som är rosa! Allt som är rosa är bra helt enkelt, om hon hade fått välja hade hela världen varit rosa. The Jonas Brothers är förövrigt så söta och sexiga att hon får ståpäls varje gång deras namn nämns. Annars gillar hon att äta pizza och sjunga karaoke med sig själv. Hennes förebilder är Kissie och Carolina Gynning.

 

Svar 2.Anna är en tjej som är så online som man bara kan vara. Dagarna fylls av febril aktivitet på msn och facebook och andra forum. Hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen, där Kissie, Dessie och Paow är de självklara favoriterna. Livet utanför datorn är inte så spännande dock, fram och tillbaka till skolan och lite folköl och hångel på helgerna.

 

 

Ni kanske kan förstå att jag går i taket här! Anledningen var att Dojjan hade testat och fått ett skitroligt (och bra!) svar.  


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaaaaaaa! Klockrent! Anna är en VILD ung dam stämde in iallafall! Pöss

2011-10-02 @ 18:04:56
URL: http://tjorvens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0