Fucking fredag

Jag hade egentligen tänkt skriva om förhållanden, vilka som har stärkt mig och de som har knäckt mig. Jag kom en bra bit, när jag kom på att jag faktiskt inte bara behöver reda ut varför jag tappade mig själv varenda kväll. Utan kan reflektera över långt mycket mer, och kanske boosta upp nuet och det som just nu är riktigt, riktigt bra.
,
Så, det gör jag. Inte i skrift, utan det får följa med i huvudet till sängen och förhoppningsvis generera i en natt med lite sömn ifall axeln håller sig någorlunda i schack.
 
 
En underbar svägerska, äkta vänner, bror och brorsöner, pappa och pojkvän. De har alla gjort sitt för denna sköna känsla i magen. Det är bara att njuta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0